mcmathey.reismee.nl

4e week alweer

Hoi iedereen,

Heel veel groetjes uit het zonnige Barcelona!! Het wordt steeds lekkerder weer hier. Overdag is het al lekker warm, maar de avonden kunnen nog wel een beetje verraderlijk koud zijn.

Heb weer veel gelopen en gezien. Vorige week ben ik naar een Flamenco show geweest en vond het super leuk om te zien. Het is een beetje zoals tapdance, maar het ritme is heel anders. Vond in het begin van de show ook wel moeilijk om het ritme te horen, want het leek alsof het geïmproviseerd was. Maar ik hoorde dat ze heel hard moeten trainen om zo goed te worden.

De dag daarna kwam Ruben 's avonds aan! Dat was heel erg leuk om hem weer te zien. We zijn ongeveer naar alle parken van Barcelona gegaan, veel gelopen en lekker gegeten. Maar het was vooral heel erg gezellig.

Verder heb ik een nieuwe huisgenoot gekregen (de vorige meisjes waren maar 3 dagen gebleven). Hij is Zweeds en wel een beetje vaag, maar gelukkig wel aardig en heel rustig. Hij blijft voor een maand, dus dat is wel fijn dat er niet elke week een nieuwe is.

De lessen gaan heel goed, volgende week ga ik naar een hogere klas (niveau A2), dus hopelijk is dat een stuk spannender en zijn ook leuke leraren. Verder heb ik al wat weekendjes gepland om een dagjes erop uit te gaan met het Australische meisje. Morgen gaan we voor een dagje naar Sitges. Een klein dorpje met een heel lekker strand. En ik hoorde dat het lekker weer wordt dit weekend, dus dat wordt genieten.

Hoe is het in Nederland? Ook al lekker weer hoorde ik.

Veel liefs en besos!

Reacties

Reacties

Astrid

He girl!
Goed om te lezen!! Dus het was gezellig dat Ruben even langs kwam? :) Hier is het nu echt koud brrrrrrrrrr morgen zou het weer heel goed worden als het goed is :) Geniet ervan! Ik ga nu even de foto's bekijken..
X

vicky

Merel, wat kan jij mooie foto's maken van dat vuurwerk, knap. geniet van je lekkere strandweekend kus

Danielle

Klinkt goed!

Geniet er van!!

Groetjes danielle

Gwenna

Hoi Mereltje, via je moeder geniet ik ook mee van de verhalen en fotoos van Barcelona. Fun! En dit is natuurlijk weer zo'n Amerikaanse tante vraag: Who is Ruben??
Haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active