mcmathey.reismee.nl

Begin

Hola iedereen,

Wat leuk dat jullie dit willen lezen! Nou ik ben hier nu een aantal daagjes. En het was toch wel erg wennen. Maar nadat ik gisteren les heb gehad, is het al een stuk leuker. Ik heb toch die dagbesteding nodig. De lessen zijn leuk, maar best pittig. Na vijf uur Spaans, begon het me toch een beetje te duizelen.

We hebben deze week 's middags les, dus 's ochtends doe je (nog) niet zoveel. Ik ben vanochtend gaan hardlopen en bij de Sagrada Familia gaan kijken. Het is echt dichtbij waar ik woon. Maar er waren heel veel toeristen, dus daar moet ik een keer een dagje voor uit trekken. Verder ben ik de buurt een beetje aan het verkennen. Zo heb ik al de supermarkt en bibliotheek gevonden, maar ben nog steeds op zoek naar een winkeltje waar ze crème-tjes verkopen.

Ik vind het zelf leuker om foto's te kijken, dus ik zal regelmatig wat foto's uploaden.

Adios!! Veel liefs Merel

Reacties

Reacties

Wendy

Mop, geniet ervan! :-D

Astrid

Klinkt alsof je het al prima naar je zin hebt! Ik ga nu even de foto's bekijken! P.s. hoeveel graden is het? Hier is het nog steeds koud :(

maaike

Hola chica! como estas? que tal con tu espanol? estas estudiando y mejorando? :)
leukkk man barcaa! tot wanneer ben je er??

disfrutalo! besos

Freek

Guapa! Que tal? Que buenas fotos :)
Como te va con las otras estudiantes, tienes mucha fiesta o estas solamente estudiando? Me gusta Amsterdam mucho! Pero me parece mucho mas frio que Barcelona. Disfruta tu tiempo alla! Beso!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active